تاثیر دامنه در سئو

من هفته گذشته با یک دوست قدیمی ملاقات کردم که اتفاقاً شروع به کار کرده و قصد داشتم برای آن وب سایت ایجاد کنم. او شروع به پرسیدن مواردی از قبیل "از چه نام دامنه ای باید استفاده کنم؟" "آیا باید به دنبال یک .com یا .net باشم یا باید تجارت کنم؟"

Image result for Domain Impact on SEO


زمان قهوه ما به یک طوفان فکری فنی تبدیل شده است ، که باعث شد من فکر کنم ، "چرا زحمت دیدن این دختر را زحمت کشیدم؟" شوخی کردم!


حقیقت این است که من در مورد اینکه بهترین نام های دامنه و افزونه ها برای استفاده چیست و چگونه اینها بر سئوی سایت تأثیر می گذارند ، می اندیشم.


اگر سؤالات مشابهی دارید ، پس این مقاله برای شما مناسب است.


بگذارید مسائل را پاک کنیم

برای جلوگیری از سردرگمی ، اجازه دهید درک واضح و روشن را ابتدا از برخی از اصطلاحاتی که در این پست ذکر خواهد شد ، داشته باشیم.

Image result for Domain Impact on SEO

چگونه می توانم SLD خود را انتخاب کنم؟

یکی از سخت ترین موارد زندگی نام بردن موارد است - نامگذاری یک شغل ، نامگذاری یک کودک تازه متولد شده ، نامگذاری ماشین و بله حتی با نام دامنه خود پیش می آیید ، نه به این واقعیت که اکثر اسامی که در ذهن دارید ذکر نمی شود. قبلاً گرفته شده


برای سایرین ، نگرانی فقط در دسترس نبودن نام نیست ، بلکه اینکه چگونه بر سئو و تجارت به طور کلی تأثیر خواهد گذاشت.


برای همین ، هنگام فکر کردن درباره SLD خود ، این ملاحظات را در نظر بگیرید.


1. کلمه کلیدی خود را هدف قرار دهید


در حالی که قرار دادن کلمه کلیدی شما به نام دامنه شما باعث افزایش رتبه بندی نمی شود (به شکلی که قبلاً نبود) ، انجام این کار برای سیگنال مربوطه هنوز مفید است. اگر توجه کنید ، Google و سایر موتورهای جستجو هنوز کلمات کلیدی جسورانه ای در نام های دامنه ظاهر می شوند.


2. از نام تجاری خود استفاده کنید


مواردی وجود دارد که در آن نام تجاری کلمه کلیدی نیست. شرکت هایی وجود دارند که به اندازه کافی خوش شانس هستند که از نام تجاری به عنوان کلمه کلیدی هدف یا کلمه کلیدی هدف به عنوان نام تجاری استفاده کنند ، اما برای برخی از نام هایی که در واقع امکان پذیر نیست: نام تجاری را بر روی کلمات کلیدی انتخاب کنید.


حقیقت این است که ارزش Google بیش از کلمات کلیدی دارای مارک تجاری است.


"مارک ها راه حل هستند ، نه مشکل. مارک ها چطور می توانید cesspool را مرتب کنید. وابستگی برند کاملاً سفت و سخت است. آنقدر برای انسان وجود اساسی دارد که از بین نمی رود. " - اریک اشمیت ، رئیس Google


3. آن را مرتبط کنید


مهم است که نام دامنه شما پیام صحیحی را برقرار کند. مردم با درست کردن نام دامنه شما با طاقچه یا صنعت شما ، درک بهتری از آنچه که وب سایت یا تجارت شما انجام می دهد ، خواهند فهمید.


4- آن را کوتاه نگه دارید


طبق یک مطالعه ، میانگین طول 50 وب سایت پرطرفدار برتر دارای 6 کاراکتر به نام دامنه خود است.


بنابراین ، یک یا دو کلمه برای نام دامنه به اندازه کافی مناسب است.


چگونه بهترین TLD را انتخاب کنیم؟

از سال 1985 تا 2013 تعداد پسوندهای TLD فقط به 260 نفر افزایش یافت ، اما درست در سال گذشته ، آن را به شدت افزایش داد به 500 ، و پیش بینی می کنیم که در سال های آینده به بیش از 900 برسد.


با وجود تعداد زیادی پسوند در دسترس ، تشخیص اینکه از کدام یک استفاده کنید ، دشوار است.


برای راهنمایی شما در انتخاب بهترین TLD ، این نکات را در نظر بگیرید.


1. محل هدف

Image result for Domain Impact on SEO

اگر شما یک مکان خاص را هدف قرار می دهید ، بیایید به پادشاهی متحده بگوییم ، سپس از پسوند (یا پسوند جغرافیایی) استفاده کنید. ".co.uk. بهترین کار برای انجام دادن است


داشتن یک برنامه افزودنی ویژه جغرافیایی به شما کمک می کند تا در کشورهای خاصی که افراد تمایل به انتخاب پیوند محلی دارند ، رتبه بندی کنید - Google همچنین نتایج محلی را ارائه می دهد.

همچنین توصیه می شود هنگامی که شما یک مکان خاص را هدف قرار می دهید که TLD را به عنوان جغرافیایی خاص خود انتخاب کنید ، نه اینکه فقط مکان را در SLD یا نام وب سایت خود قرار دهید. از آنجا که ممکن است Google از دامنه های سطح بالای عمومی (gTLDs) مانند .com یا .org استفاده کنید ، نمی توانید یک مکان خاص را هدف قرار دهید (حتی اگر این مکان به نام وب سایت باشد).


2. صنعت خاص


با وجود بسیاری از TLD ها ، حتی می توانید صنعت نام دامنه خود را خاص کنید. به عنوان مثال ، اگر یک شرکت بازاریابی هستید ، می توانید از .marketing استفاده کنید. اگر این یک وبلاگ غذایی است ، می توانید از .ood استفاده کنید.


نکته خوب در این مورد این است که مردم و همچنین موتورهای جستجو درک بیشتری از آنچه در صنعت شما وجود دارد درک می کنند ، به همین دلیل شما نیز هنگام استفاده از یک برنامه افزودنی خاص صنعت باید مراقب باشید. مطمئن باشید که صنعت شما چیست ، پس از انتخاب آن پسوند خاص ، دیگر بازگشتی وجود نخواهد داشت - شما امروز نمی توانید یک وبلاگ مواد غذایی باشید ، و ماهها بعد تصمیم بگیرید صنعت شما صنایع دستی است و هنوز از برنامه افزودنی غذایی استفاده می کنید.


3. پسوند .com هنوز هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد


75٪ از کل وب سایت ها از .com استفاده می کنند و 20 برابر ارزشمندتر از همتایان خود .net و .org هستند.


بنابراین گذشته از استفاده از یک برنامه افزودنی مخصوص جغرافیایی یا صنعت ، توصیه می شود همیشه یک همتای .com بخرید.


چگونه نامهای دامنه و افزونه ها بر سئو تأثیر می گذارد

حال سوال واقعی این است که چگونه اینها بر سئو تأثیر خواهند گذاشت.


حدود 200 عامل رتبه بندی در الگوریتم Google وجود دارد و نام دامنه تنها یکی از آنهاست؛ بنابراین با سئوی سایت تأثیر بسیار کمی دارد. با این حال ، داشتن یک فکر خوب SLD و TLD قطعاً از جهات مختلفی کمک خواهد کرد.


1. مدیریت اعتبار


اگر شما یک نام دامنه خوب دارید ، به معنای مرتبط و صحیح هجی ، قطعاً شهرت و اقتدار شما افزایش می یابد.


همچنین ، دریافت همه همتایان نام دامنه شما به محافظت از شرکت شما در برابر آسیب احتمالی شهرت کمک می کند ، مانند زمانی که شخصی افزونه های دیگری را برای شرکت شما خریداری می کند مانند .sucks و .bad.


2. سیگنال ارتباط


همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، حتی اگر قرار دادن کلید واژه هدف خود بر روی SLD یا حتی انتخاب TLD خاص در صنعت به افزایش رتبه شما کمک نمی کند ، موتورهای جستجو هنوز می توانند با جاسوسی کلمات کلیدی که در نامهای دامنه ظاهر می شوند ، از آن برای سیگنال مربوطه استفاده کنند.


3. به مخاطب مناسب برسید


استفاده از یک پسوند ویژه جغرافیایی به شما کمک می کند تا به مخاطبان مناسب برسید. به خصوص اکنون که Google در حال جستجوی محلی خود است.

فکر نهایی

همانطور که مت کاتس گوگل توضیح داد ، آنها بدون توجه به نام دامنه و پسوند همچنان به رتبه بندی مناسب ترین نتایج ادامه می دهند. پرداخت یک نام دامنه می تواند به شدت نمایانگر آنچه وبلاگ یا شرکت شما درمورد آن است باشد.

Image result for Domain Impact on SEO

بهترین نام دامنه را برای خود انتخاب کنید و با انجام سئو مناسب و ایجاد محتوا ، آن را بهینه کنید ، و من مطمئن هستم که همه چیز درست خواهد بود!


آیا سعی کرده اید از پسوندهای جدید مانند .techology ، .software ، .cafe (و 300 مورد دیگر) استفاده کنید؟ آیا استفاده از این موارد را برای SEO سایت خود فهمیدید؟ یافته های خود را با اظهار نظر در زیر به اشتراک بگذارید!


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : دامنه ,استفاده ,صنعت ,کلیدی ,سایت ,وجود ,کلمه کلیدی ,استفاده کنید ,کلمات کلیدی ,برنامه افزودنی ,رتبه بندی ,برای سیگنال مربوطه
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Kelly ExamsTrainer تمشک مگ Cathy بهترین کودک گاهی من... ستایش 3 گلستان چت ،چت ،چت روم ،گلستان گپ دانستنيها دخترانه هاي من